22 februari

22 februari 2017 - Umeå, Zweden

Ja, daar sta je dan weer met je schoenen in de sneeuw. Dat is wel even wat anders dan het zonnige Antwerpen, waar je zonder jas en sjaal op het terras kon zitten! Dat mijn lichaam er ook moeite mee had bleek wel uit de flinke verkoudheid/keelpijn die ik opgelopen heb. Oke, misschien had ik het ook wel weer te bond gemaakt (zoals de doen gebruikelijk). De dagen na mijn tentamen zijn een groot feest geweest, en ik heb intens genoten. En dat mocht ook, want zowel mijn tentamen als mijn essay heb ik overtuigend gehaald. So much win!

De nieuwe course die op het programma staat is Innovation Management. Voor dit master vak moeten we een project doen voor een bedrijf in de stad. En hoe toevallig, toen ik mijn buurman vertelde over het project, bleek hij in dienst te zijn van mijn opdrachtgever.
Vandaag hadden we de opdrachtbespreking, en het leek wel of de opdrachtgever een andere taal sprak. Hij is een designer, en smeet met termen waar wij allemaal nog nooit van gehoord hadden. Toen we naar zijn bureau liepen om ons het een en ander uit te leggen op de computer, zag ik nog een bekend gezicht. Bleek dat een Nederlands meisje uit mijn buddy group ook stage te lopen voor dit bedrijf. Het kan niet gekker. Men begon al te grappen zo van, hier is je bureau Etienne, je kunt meteen beginnen!
Het lijkt alsof ik de laatste tijd alleen maar van dit soort random dingen mee maak. Op het einde van Rampage, was een jongen de hele tijd aan het dansen met mij en een vriendin. Na afloop van het feest zei hij opeens van "but wait, I know you man, we have met before". Bleek dat ik hem twee dagen daarvoor vluchtig gesproken had in de Irish Pub, op een Erasmus feest van m'n zus. Even voor de duidelijkheid: er waren dus 15.000 man in de zaal, dus het was weer bijzonder random.
Daarnaast heb ik ook enkele maanden geleden random een vriend van me getroffen op een wc op het vliegveld van Hong Kong. Toch maar een klein wereldje he!

1. Lilian Hoekstra:
    22 februari 2017
    Geniet er van Etienne. Super leuk om je verhalen te lezen. Wat maak je veel mee.
    veel plezier en ..... studeerse.
    Groetjes Lilian